ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU w jedynym marketingowym warsztacie VIP!

Celem warsztatu jest ćwiczenie podstawowych technik budowania komunikacji marketingowej w sektorze budowlanym. W warsztatach wykorzystane będą ćwiczenia grupowe, burze mózgów oraz analizy przypadków. 
PROGRAM WARSZTATU
A. Kanały komunikacji marki 360 stopni
  1. Narzędzia offline
  2. Narzędzia online 
  3. Wymieszanie mediów społecznościowych 
  4. Narzędzia komunikacji typowe dla sektora budowlanego 
B. Atraktory i magnetyzery 
  1. Techniki przyciągania uwagi odbiorców 
  2. Zapamiętywanie i utrwalanie przekazu
  3. Przekaz emocjonalny i rzeczowy 
C. Komunikacja viralowa
  1. Cechy przekazu virusowego w internecie
  2. Łączenie elementów emocjonalnych z przekazem marki 
  3. Budowanie zasięgów i zaangażowania
Prowadzący - Jacek Kotarbiński racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi.
Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększeniu wartości i zyskowności firmy.
Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny.
Pracuje z zarządami firm, zespołami marketingu i sprzedaży, prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty oraz indywidualny coaching.
Należy do globalnej Rady Dyrektorów POPAI The Global Association for Marketing-at Retail, największego na świecie
stowarzyszenia ekspertów shopper marketingu.
Należy do Rady Marek Superbrands Polska i Rady Programowej IAB Polska.
W 2015 roku pojawił się na liście 100 Najbardziej InspirującychOsób Polskiej Branży Interaktywnej.