ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU w jedynym marketingowym warsztacie VIP!
Celem warsztatu jest ćwiczenie podstawowych technik budowania komunikacji marketingowej w sektorze budowlanym. W warsztatach wykorzystane będą ćwiczenia grupowe, burze mózgów oraz analizy przypadków.
PROGRAM WARSZTATU
A. Kanały komunikacji marki 360 stopni
- Narzędzia offline
- Narzędzia online
- Wymieszanie mediów społecznościowych
- Narzędzia komunikacji typowe dla sektora budowlanego
B. Atraktory i magnetyzery
- Techniki przyciągania uwagi odbiorców
- Zapamiętywanie i utrwalanie przekazu
- Przekaz emocjonalny i rzeczowy
C. Komunikacja viralowa
- Cechy przekazu virusowego w internecie
- Łączenie elementów emocjonalnych z przekazem marki
- Budowanie zasięgów i zaangażowania
Prowadzący -
Jacek Kotarbiński racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi.
Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększeniu wartości i zyskowności firmy.
Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny.
Pracuje z zarządami firm, zespołami marketingu i sprzedaży, prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty oraz indywidualny coaching.
Należy do globalnej Rady Dyrektorów POPAI The Global Association for Marketing-at Retail, największego na świecie
stowarzyszenia ekspertów shopper marketingu.
Należy do Rady Marek Superbrands Polska i Rady Programowej IAB Polska.
W 2015 roku pojawił się na liście 100 Najbardziej InspirującychOsób Polskiej Branży Interaktywnej.